Работим с най-използваните куриерски фирми в България - ЕКОНТ и СПИДИ.
Преди да завършите поръчката си ще можете да видите цените за доставка. Ще имате право на избор с коя куриерска фирма желаете да получите пратката си и до техен офис или личен адрес предпочитате да я изпратим.
Цена за доставка до офис на Спиди - 5.35 лева
Цена за доставка до личен адрес - 7.20 лева
Цените до офис и личен адрес с Еконт ще можете да видите с точност преди да финализирате поръчката си.
При поръчки над 60 лева предлагаме безплатна доставка до офис на Еконт или Спиди.
Изпращаме поръчките с наложен платеж и опция "ПРЕГЛЕД". Тази опция Ви дава възможност да прегледате продуктите и след това да заплатите в брой или чрез карта. При доставка до автомат на Спиди или Еконт няма как да бъде добавена тази опция.
Най-често доставката отнема 2 работни дни от получаването на поръчката. Ще се свържем с Вас за потвърждение на посочения телефонен номер и ще бъдете информирани кога ще бъде изпратена и доставена. Освен това ще получите известие чрез SMS или Viber, щом пратката е в офис или предстои да бъде доставена чрез куриер.
Ако не успеем да се свържем за потвърждение, поръчката Ви ще бъде анулирана и няма да бъде изпратена.
В случаи, при които няма възможност да обработим поръчката Ви в този срок или има липсващ артикул, ще Ви информираме.
Пратките могат да престояват до 7 работни дни в офисите на Еконт и Спиди, след което ни се връщат обратно.
Съгласно чл. 55, ал. 1 от ''Закон за защита на потребителите'' (ЗЗП), потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от получената стока в срок от 14 дни от датата на получаването ѝ.
В този случай, търговецът е длъжен да възстанови на потребителя в пълен размер заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите. Сумите се възстановяват чрез паричен превод в удобен офис на Еконт или Спиди или по банкова сметка.
При връщане или замяна на закупена стока транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват. В случай на фабричен дефект, който е установен при получаването на продукта по време на опция ''ПРЕГЛЕД'', клиентът го връща за сметка на магазина и се изпраща друг продукт като заявения или се възстановява цялата сума заедно с разходите по транспорта.
За да удовлетворим искането Ви за замяна или връщане на продукта, той трябва да е с прикачени етикети и със запазен търговски вид. След като получим и проверим състоянието на продукта, неговата стойност (без стойността на доставката) ще Ви бъде изплатена до 14 дни.
Долни части на бельо като бикини, прашки, бразилианки, боксерки, слипове, бодита и чорапи - НЕ ПОДЛЕЖАТ на връщане и подмяна по хигиенични причини, освен ако не го заявите при получаването на продукта по време на опция ''ПРЕГЛЕД'',
Търговецът има право да откаже връщането на продукт, съобразно действащото законодателство.
Информация за връщане и замяна:
e-mail: shop@e-belio.bg
Фирма: „До Ве Ри“ ЕООД
тел: 0885232423
Адрес за връщане чрез Еконт: гр. София, офис Цар Симеон /ул. „Цар Симеон“ № 133/
Адрес за връщане чрез SPEEDY: гр. София, офис Цар Симеон /ул. „Цар Симеон“ № 172/
Можете да направите поръчка през сайта ни като изберете опция за размер или цвят от падащото меню (ако моделът се предлага в различни варианти) и след това натиснете бутон "ДОБАВИ В КОЛИЧКАТА". След като го добавите, отидете в количката и попълнете информацията за клиента и информацията за доставка и кликнете върху бутон "ПОРЪЧАЙ". При завършване на поръчката ще получите веднага потвърдителен имейл на имейл адреса, който сте посочили при попълване на данните си.
Ако продуктът няма цена или не може да бъде добавен към количката, то той е изчерпан.
Ако се затруднявате със завършването на поръчката си през сайта ни, можете да ни пишете на фейсбук страницата като ни изпратите снимка или код на модела.