Често задавани въпроси (FAQ)

Каква е цената за доставката и с коя куриерска фирма работите?

Работим с най-използваните куриерски фирми в България - ЕКОНТ и СПИДИ. Преди да завършите поръчката си, ще трябва да изберете - до личен адрес или до офис на куриерска фирма желаете да получите пратката. Цената за доставка ще можете да изчислите с точност след избор на офис или адрес за получаване.

За поръчки над 50 лева предлагаме безплатна доставка до личен адрес или до офис на Спиди или до офис на Еконт.

Цена за доставка до офис на Спиди /за поръчки до 50 лева/ - 4.50 лева

Цена за доставка до личен адрес /за поръчки до 50 лева/ - 6.30 лева

 

 

Колко дни отнема доставката и как става заплащането?

Изпращаме поръчките с наложен платеж и опция "ПРЕГЛЕД". Тази опция Ви дава възможност да прегледате продуктите и след това да заплатите в брой или чрез карта. При доставка до автомат на Спиди или Еконт няма как да бъде добавена тази опция.

Най-често доставката отнема 2 работни дни от получаването на поръчката. Ще се свържем с Вас за потвърждение на посочения телефонен номер и ще бъдете информирани кога ще бъде изпратена и доставена. Освен това ще получите известие чрез SMS или Viber, щом пратката е в офис или предстои да бъде доставена чрез куриер.

Ако не успеем да се свържем за потвърждение, поръчката Ви ще бъде анулирана и няма да бъде изпратена.

В случаи, при които няма възможност да обработим поръчката Ви в този срок или има липсващ артикул, ще Ви информираме.

Пратките могат да престояват до 7 работни дни в офисите на Еконт и Спиди, след което ни се връщат обратно.

Мога ли да върна или заменя продукт?

Съгласно чл. 55, ал. 1 от ''Закон за защита на потребителите'' (ЗЗП), потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от получената стока в срок от 14 дни от датата на получаването ѝ.

В този случай, търговецът е длъжен да възстанови на потребителя в пълен размер заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите. Сумите се възстановяват чрез паричен превод в удобен офис на Еконт или Спиди или по банкова сметка.

При връщане или замяна на закупена стока транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват. В случай на фабричен дефект, който е установен при получаването на продукта по време на опция ''ПРЕГЛЕД'', клиентът го връща за сметка на магазина и се изпраща друг продукт като заявения или се възстановява цялата сума заедно с разходите по транспорта.

За да удовлетворим искането Ви за замяна или връщане на продукта, той трябва да е с прикачени етикети и със запазен търговски вид. След като получим и проверим състоянието на продукта, неговата стойност (без стойността на доставката) ще Ви бъде изплатена до 14 дни.

Долни части на бельо като бикини, прашки, бразилианки, боксерки, слипове, бодита и чорапи - НЕ ПОДЛЕЖАТ на връщане и подмяна по хигиенични причини, освен ако не го заявите при получаването на продукта по време на опция ''ПРЕГЛЕД'',

Търговецът има право да откаже връщането на продукт, съобразно действащото законодателство.

 

 

Информация за връщане и замяна:

e-mail: shop@e-belio.bg

Фирма: КИПАРИС - АЛЕКСАНДЪР СОЛАКОВ ЕООД

тел: 0878165833 / тел: 0885232423

Адрес за връщане чрез Еконт: гр. София, офис Цар Симеон /ул. „Цар Симеон“ № 133/

Адрес за връщане чрез SPEEDY: гр. София, офис Цар Симеон /ул. „Цар Симеон“ № 172/

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас